باشگاه مبارزان

باشگاه مبارزان

 

کلاس زیر 15 سال

 *********

آقای حسین بنیسی رئیس هیئت رزمی شبستر و دوست عزیز اینجانب

*********

 

برگزاری استاژ زیر مشکی  نعمت الله

 


نظرات شما عزیزان:

حسین بنیسی
ساعت17:12---11 مهر 1395
با سلام و عرض ادب خدمت مردم فهیم و با فرهنگ روستای نعمت الله
اینجانب به نوبه خود از زحمالت شورا و خصوصا مهندس شیرمحمدیان که جوان نمونه و زحمتکش شهرستان میباشد که اولین دهیاری هست که با سایقه کم و نتیجه مطلوب توانست مربیگری رزمی خود را از طرف فدراسیون ورزشهای رزمی جمهوری اسلامی ایران راکسب نمایند واقعا دست اینجور جوانان که به فرموده مقام معظم رهبری :کار آمد و مومن را باید قدرشان رادانست و از دستسان گرفت همانگونه که مردم بافرهنگ روستای نعمت الله دانستن و کمکشان کردندباید دست مریزاد گفت
ولی متاسفانه اینحانب به تازگی جویا شدم یک دو نفر از مردم این روستا در مسیر خیر خواهانه استاد مهندس شیر محمدیان سنگ اندازی میکنند تا باعث تضعیف روحیه استاد شیرمحمدیان شود و باشگاه مبارزان روستا به تعطیلی بکشانند اینجانب به عنوان یک شاگرد یک بردار عرض مینمایم هدف اول استاد مهندس شیر محمدیان خدمت به جوانان و پیشکسوتان روستا بوده و هست و همیشه میگوید حسین آقا هدف من اینست که حتی یک جوان اگر به جای تفریحات ناسالم که دشمن اسلام و رفیقان ناباب میکشانند را نجات داده و به باشگاه و تفریح سالم ورزش بکشانم برای من همانند بهشت میباشد به نظرتان به جای اینکه قدرشان را بدانیم و اگر خدای نکرده قدرشان را ندانیم و کمکش هم نکنیدلا اقل سنگ جلوی ایشان نیدازیم
اینجانی عرض مینمایم که هرکس هر گونه حرف و حدیثی دارد نسبت به ایشان در امر ورزش و مربیگری ایشان من با تمام وجود با حضور استاد شیرمحمدیان حاضر به جواب ایشان میباشم لطفا یه خورده پهلوانی فکر کنیم نه تعصب های اشتباهی و فامیلی
دوباره در اخر مطالب خود جا دارد از خیر محترم جنای آقای حاج عیسی بهرامی که بانی اصلی این عمل خدا پسندانه هستند کمال تشکر و قدرانی را دارم .
کعبه تکه سنگیست که ره گم نشود
با سپاس فراوان
پاسخ: سلام استاد بنیسی.بنده لایق این همه لطف شما نیستم .من هرچیزی در امر ورزش و اخلاق دارم اول مدیون خداوند سپس مدیون شما بزرگوار هستم.رهنمودهای جنابعالی بنده را به موقعیت کنونی رسانده است.شما بیش از اندازه به حقیر لطف دارید.خداوند امیدوارم به خاطر این همه بزرگواری و تلاشی که برای جوانانی چون بنده حقیر نموده اید پاداشی تمام نشدنی به شما عنایت فرماید.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ پنج شنبه 7 مرداد 1395 ] [ 12:13 ] [ نویسنده ]
[ ]